کالیمورا بزرگترین تولید کننده نسل جدید نانو عایق های حرارتی صوتی و رطوبتی در کشور
کالیمورا بزرگترین تولید کننده نسل جدید نانو عایق های حرارتی صوتی و رطوبتی در کشور

کالیمورا بزرگترین تولید کننده نسل جدید نانو عایق های حرارتی صوتی و رطوبتی در کشور

آب بندی و عایق کاری کلیه سطوح با مواد نانو کالیمورا

گروه صنعتی کالیمورا تولید کننده نسل جدید عایق های رطوبتی بر پایه نانو

گروه صنعتی کالیمورا تولید کننده نسل جدید عایق های رطوبتی بر پایه نانو، انواع عایق های رطوبتی با نصب بسیار راحت و قیمت مناسب جهت عایق کاری و آب بندی انواع توالت و حمام،آشپزخانه در منازل مسکونی و ساختمان ها

گروه صنعتی کالیمورا تولید کننده نسل جدید عایق های رطوبتی بر پایه نانو، انواع عایق های رطوبتی با اجرای بسیار راحت و قیمت مناسب جهت عایق کاری و آب بندی انواع توالت و حمام، آشپزخانه در منازل مسکونی و ساختمان ها می باشد که در ادامه به توضیح برخی از روش ها در بند کشی می پردازیم.

نحوه استفاده از ملات آب بندی نانو کالیمورا جهت آب بندی و عایق کاری انواع حمام و توالت، آشپزخانه در منازل مسکونی و ساختمان ها

نحوه استفاده از مواد نانو جهت آب بندی و عایق کاری سرویس های بهداشتی منازل مسکونی بسیار راحت و از نظر مالی بسیار مقرون به صرفه می باشد به طوری که در اینگونه عایق کاری هزینه نصب عایق حذف شده، و عایق کاری توسط کاشی کار در یک مرحله انجام می شود.

عایق کاری سرویس های بهداشتی با نانو کالیمورا

ابتدا 200کیلوگرم (حدودا 60 بیل یا چهار فرقون) ماسه شسته شده را  با 1.5 پاکت (75 کیلوگرم) سیمان سیاه و یک کیسه پودر سنگ (25 کیلوگرم) را به صورت خشک با هم مخلوط می نماییم.

سپس چهار لیتر از مواد نانو ملاتی کالیمورا را به آب مورد نیاز ملات اضافه کرده و بطور کامل ملات را مخلوط می نمایید.

بیان این نکته حایز اهمیت می باشد که مواد نانو ملاتی کالیمورا حتما در آب مورد نیاز ملات اضافه شده و سپس به تمام  مواد خشک اضافه شود تا ملاتی یکدست حاصل شود و کیفیت آب بندی به حد مطلوب برسد.

بعد از تهیه ملات با نسبت گفته شده اقدام به سیمان کاری و زیرسازی، جهت نصب کاشی و سرامیک می نمایید و در صورت استفاده از فیله یا دوغاب سیمان سفید جهت چسباندن کاشی و سرامیک به سطح ملات زیر سازی شده، با نسبت یک به یک مواد نانو ملاتی کالیمورا و آب را به سیمان سفید و پودرسنگ با توجه به میزان مورد نیاز اضافه کرده  و با آن اقدام به چسباندن کاشی ها و سرامیک ها به سطح ملات زیرسازی و فیله کشی می نمایید.

پس از اتمام کار و چسباندن کاشی و سرامیک، اقدام به بندکشی سطح با مواد بندکشی نانو کالیمورا می کنیم که نحوه آب بندی در سطوح تازه سرامیک و کاشی شده به این ترتیب می باشد. مواد نانو بندکشی و آب را به نسبت یک به یک با هم اختلاط کرده و به میزان بسیار کمی در حد یک پنجم حجم آب و نانو سیمان سفید اضافه کرده، به طوری که دوغاب بسیار شل ایجاد شود و دوغاب شل کامل به سطح زیری کاشی ها و سرامیک های نصب شده نفوذ کرده و آب بندی و عایق کاری صد در صد ایجاد شود.

 

در بحث بندکشی کاشی و سرامیک ها هرچقدر دوغاب شل باشد کیفیت بهتری ایجاد می شود زیرا هدف از دوغاب دهی شل این است که هر جا آب نفوذ می کند مواد نانو نفوذ کرده و مشکل آب بندی را رفع نماید.

استفاده از پودر سنگ و سیمان به تنهایی به دلیل مقاومت کم مواد معدنی در برابر اسید موجود در شوینده ها باعث ایجاد مشکل آب بندی در گذر زمان شده و با استفاده از مواد نانو کالیمورا این مشکل بطور کل برطرف شده و باعث افزایش مقاومت بند کشی ها و افزایش طول عمر بندکشی می گردد. با نفوذ مواد نانویی به سطح زیر کاشی و سرامیک آب بندی صد در صد ایجاد می شود. همچنین با جلوگیری از تجمع آلودگی ها در زیر کاشی ها مانع از ایجاد بوی بد سرویس های بهداشتی می شود که در برابر انواع شوینده های اسیدی و بازی مقاوم می باشد.